Ga naar de hoofdinhoud
Je kan niet langer deelnemen aan dit project omdat het afgerond is

Mobiliteitsplan: denk mee over verkeer en mobiliteit op Goeree-Overflakkee!

Gemeente Goeree-Overflakkee wil voor iedereen goed bereikbaar zijn en blijven. Om dat te kunnen doen werken we de komende maanden aan een nieuw plan: het mobiliteitsplan. In dit plan kijken we naar verkeerssituaties en bereikbaarheid op het eiland. Denk bijvoorbeeld aan een fietsrit naar de supermarkt, een ritje met de bus of met de auto op bezoek bij vrienden.

Uw mening is belangrijk! 

Als inwoner weet u het beste wat goed gaat en waar we kunnen verbeteren. Daarom vroegen we u om een vragenlijst in te vullen. Dit helpt de gemeente bij onderwerpen zoals verkeersveiligheid en parkeren. We gebruiken de informatie om een plan te maken voor de toekomst van verkeer en mobiliteit op Goeree-Overflakkee. Bekijk nu de resultaten van de vragenlijst!

Wilt u meer weten over het mobiliteitsplan?

Neem dan contact op met de afdeling Verkeer. Hun e-mailadres is verkeerenvervoer@goeree-overflakkee.nl.

Het vervolg van dit project is te volgen op goeree-overflakkee.nl/mobiliteitsplan-goeree-overflakkee.

Fases

Overzicht van de fases
Fase 1: Geef binnenkort uw mening!
Geef binnenkort uw mening!
Fase 2: Vul de vragenlijst in!
Vul de vragenlijst in!
Fase 3: We analyseren uw input
We analyseren uw input
Fase 4: Terugkoppeling van de vragenlijst
Terugkoppeling van de vragenlijst

Geef binnenkort uw mening!

4 januari 2024 23:00 - 22 januari 2024 23:00

Binnenkort vragen we uw mening over verkeer en mobiliteit op Goeree-Overflakkee. Dat doen we met een vragenlijst. Die vindt u vanaf 22 januari op dit platform. Denkt u mee door de vragenlijst in te vullen?