
Inwonersavond met college en raad Middelharnis
Als gemeente zijn we graag in gesprek met u. We vinden uw ideeën en meningen namelijk erg belangrijk! Daarom organiseerden we op 31 januari 2024 een inwonersavond in de aula van de RGO in Middelharnis (Koningin Julianaweg 54). Hier kon u in gesprek met de directie van de gemeente, het college en de gemeenteraad. Zij waren eerder op bezoek in Achthuizen, Nieuwe-Tonge, Stad aan 't Haringvliet, en Ouddorp. Onderwerpen als onveilige verkeerssituaties, afvalinzameling en woningbouw kwamen aan bod.
Tijdens de avond stonden er ook informatiekramen. Bijvoorbeeld over het verduurzamen van uw huis. Of over het project 'De Goede Nieuwe Tijd', over ouder worden op Goeree-Overflakkee.
Fases
We verzamelen de signalen van de inwonersavond
De inwonersavond is geweest. We verzamelen nu de signalen en vragen die we op de avond kregen. En hier maken we een overzicht van. U ziet de resultaten binnenkort op dit platform.
Aankomende en gestarte activiteiten
Afgelopen activiteiten
Datum activiteit: januari 31ste, 2024 van 18:00 tot 20:30.
Koningin Julianaweg 54
3 geregistreerden
