
Inwonersavond met college en raad Dirksland
Het gemeentebestuur nodigt u van harte uit voor de inwonersavond op donderdag 6 februari in de Victoriahal in Dirksland (Philipshoofjesweg 57). We horen graag hoe u het wonen in uw dorp ervaart. Natuurlijk onder het genot van een kopje koffie of thee.
Ga in gesprek met raads- en collegeleden en bezoek de informatiemarkt
Inwoners van Dirksland zijn van harte welkom om met raadsleden en collegeleden in gesprek te gaan. Zij vinden het belangrijk om te horen hoe u als dorpsbewoner het dorp ziet! En welke vragen en ideeën u heeft. Daarnaast is er een markt waar u over verschillende onderwerpen informatie kunt ophalen. Ook zijn Oost West Wonen, De Goede Nieuwe Tijd, buurtbemiddeling, het Energieloket en andere (maatschappelijke) partners aanwezig.
Programma inwonersavond 6 februari
- 19.00 uur: Inloop met koffie/thee
- 19.30 uur: Opening door burgemeester Ada Grootenboer-Dubbelman
- 19.40 uur: In gesprek met raads- en collegeleden en opening informatiemarkt
- 21.00 uur: Sluiting door kernwethouder Berend Jan Bruggeman
- 21.15 uur: Einde
We kijken ernaar uit u op deze avond te ontmoeten!
Fases
We verzamelen de signalen van de inwonersavond
Als de inwonersavond is geweest verzamelen we de signalen en vragen die we op de avond kregen. En hier maken we een overzicht van. U ziet de resultaten binnenkort op dit platform.
