Ga naar de hoofdinhoud

SAS Dirksland bij opkomende zon

Van "Fotowedstrijd cultuurhistorische waardenkaart"

Ga naar het project

Wat voor mij niet mag ontbreken op de waardekaart van Goeree-Overflakkee is het SAS in Dirksland. Die plek is zo mooi, maar ook heerlijk rustig. Tijdens het fietsen of wandelen moet je er gewoon even stoppen en je komt er ook tot rust als je daar gaat vissen.

Ik heb meerder foto’s van deze plek, maar vond zelf de bijgevoegde foto, met opkomende zon gemaakt, erg mooi!

Succes met verwerking!

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri