Mooi stukje natuur in Stellendam
Van "Fotowedstrijd cultuurhistorische waardenkaart"
Ga naar het project

Ik heb hier in de jaren 70 als jong meisje een boompje geplant op Nationale Boomplantdag. Ik was op de Lagere school uitgeloot dit te mogen doen. Ik ben nu 60 en deze plek is voor mij daarom heel bijzonder. Ik ben er dan ook als natuur liefhebber bijna elke dag te vinden.
Marleen Sager
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq