Ga naar de hoofdinhoud

Die oude molen....

Van "Fotowedstrijd cultuurhistorische waardenkaart"

Ga naar het project

Mijn geboorteplek: de Westdijk

Ik heb daar gespeeld en rond gekeken.

De molen staat voor mij voor hard werken.

En vakmanschap: binnenkijkend zie je hoe ingenieus alles daar zijn werk kon doen.

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri