Die oude molen....
Van "Fotowedstrijd cultuurhistorische waardenkaart"
Ga naar het project

Mijn geboorteplek: de Westdijk
Ik heb daar gespeeld en rond gekeken.
De molen staat voor mij voor hard werken.
En vakmanschap: binnenkijkend zie je hoe ingenieus alles daar zijn werk kon doen.
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq