De Watertoren, Zuidzijde
Van "Fotowedstrijd cultuurhistorische waardenkaart"
Ga naar het project

Zo'n punt dat je van verre ziet. Jarenlang reed ik er langs gereden op weg naar het werk en weer naar huis. Gebouwd in 1934, nog niet zo oud. Bij de aanleg van het waterleiding netwerk was de watertoren nodig om druk op de leidingen te creëren. De meeste watertorens hebben een andere bestemming gekregen.
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq