Inloopbijeenkomst havens Oude-Tonge en Battenoord
Van "De haven van Oude-Tonge"
Ga naar het project
Voor de haven van Oude-Tonge ontwierp de gemeente varianten van hoe de haven er in de toekomst uit zou kunnen zien. Die varianten zijn gebaseerd op de onderhoudsopgave waar we voor staan, de wensen van belanghebbenden en de resultaten van de enquête. Voor de haven van Battenoord ontwierp de gemeente geen varianten. Die haven is namelijk van Waterschap Hollandse Delta, niet van de gemeente. Maar tijdens deze avond ben je uiteraard ook meer dan welkom om vragen te stellen over deze haven.
We willen graag weten wat jij van de varianten voor de haven van Oude-Tonge vindt. En welke vragen je hebt over de haven van Battenoord. Daarom staan we donderdag 19 september met een kraam op de inwonersavond in Oude-Tonge. Je bent tussen 19.30 en 21.00 uur van harte welkom in de Grutterswei, Willemstraat 14 in Oude-Tonge.
