Gebiedsbijeenkomst Midden
Van "Omgevingsvisie Goeree-Overflakkee"
Ga naar het project
Op 22 april organiseren we een bijeenkomst voor het midden van het eiland (Dirksland, Sommelsdijk, Herkingen, Middelharnis, Melissant, Nieuwe-Tonge, Battenoord en Stad aan 't Haringvliet). De bijeenkomst is in het Rondeel in Middelharnis. Er is geen vast programma, dus u kunt tussen 19.30 en 21.30 langskomen. Aanmelden is niet nodig.
